BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 30, 2010

urghhhh!

baju oh baju. kau di mana?? yes, baju aku yg lawa n chomel yg teramat sangat tu hilang! adik aku amik! sengal sungguh dye tu la. ade ke patut dye admit baju tu dye punye!
*tgh lipat kain masing2 ni dlm bilik
aku: *nyanyi2
tbe2,
esya: aku nk amik balik baju aku! *rampas baju aku n taruk bawah TUUUUUUT dye -.-
aku: woyy! baju aku la! jgn prasan bole tk?
esya: baju aku la! ni kan yg wak mini bg tu!
aku: bile mase pulak?? ni kan baju yg mama beli kt spore tu! kaw ni knpe??
esya: *menjeling tajam
aku: *haaa, dh bengang la tu* bagi la balikkkkkkk!!
esya: eleh, baju aku.
aku: kepala otak kaw! kan baju tu beli same2 beli ngn baju yg champ ngn yg ade tulis pebende hottest tu! *smbil mengeluarkn baju2 lain sbgai bahan bukti*
esya: baju aku jugak! kan wak mini bagi lepastu kaw amik dari aku!
aku: eh klau kaw x caye sgt kaw g tanye mama! kaw ni knpe??????? ckp la kaw dh bengang! *smbong lipat baju.
**************************TAMAT*****************************

penat aku jerit! dye xnk bagi jugak baju tu. x phm bhse agaknye budak ni! mak aihh! geram seyhhh! sebegitu rupa lah perangai annoying nya yg aku harus hadapi setiap hri. and smpai hri ni aku tk tau mane minah tu sorokkan baju kuning aku tu. haih! kot ye pon kaw bengang, tinggalkan je la atas katil aku, nnt pandai la aku amik sndri -.- ni sat g hilang/lupe mane kaw taruk baju tu, kaw xnk mngaku pulak. hishhhhhhhhh! ape la nasib aku dpt adik mcm kaw esya oiii -.- boleh gila tau??