BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, November 29, 2010

bebelan ku ...

jam BOMBAY ku menunjukkan tepat pukul 3.42 petang iaitu bersamaan dengan 1.57 pagi waktu MALAYSIA.woah , REAL sungguh =.=! and im still waiting for HIM. yes, awak la! AHMAD FIRDAUS @ DD! mane awk pegi?? ish ish... lame saya tunggu awak tau x? hmm, x jemu pon tnggu awak. hee
'surau' yg dh lebih 2 tahun kita bina, sekarang dh retak. tnggl nk runtuh je. *ehem, dh kawen bru masjid okay. hee.
BREAK? sape yg nk break ngn boypren or girlpren dorang kan? ape lg klau dh sayang gila babun tahap gaban. woah. confirm melalak non stop! lebih lama dari orang pantang bersalin. *yeke?? haih. tp ape nk buad kan? jodoh ajal sume bukan kite yg tentukan. rite?
and saya XNK perkataan tu muncul antra saya ngn awak. awak pn xnk kan?? haaaa. saya tau awak sayang saya! woah XD sooo, awak lupekan la sumee2 tu. x pyh fikir dh. saya xkn ungkit pn laa. mende da jadi kan, sayang? and saya x salahkan awak pon. as i said sume org pon wat mistake. saya trime awak seadanya(: ! *woah, baik nye saya. HAHA. xkn awak nk lepaskn saya kan? haaa, nnt org lain dpt cane? kesian awak :p ehh cop cop! saya xnk pon kt org lain. hehe. AWAK SORANG JEEEEEEE. *eh eh gedik pulak aku ni XD haha.
nk membebel pulak :
BERCINTA! suma org sibuk duk nk bercinta cuz perasaan sayang tu memang WAJIB ade. haha! *sape2 yg xde tu, haaa. nk dekat la tu! bertaubatlah anda sblm anda ditaubatkan. ehem! aku ni pn x taubat lg nk nasihatkn org pulak. ish ish. -.- haa! balik psal bercinta, tak kire umur jantina size colour, sume2 lah! haa. mcm la hamba ALLAH sorang tu. hri tu duk bergayut dgn dye. muncul lah cerita pasal dye dgn bekas2 'awek' dye. gatal + miang sungguh dye ni. mase darjah 1 ke 2 nth, dye dh ade suke kt sorang pompuan ni. tu baru drjh 1 taw! nk smpai kt girlfriend dye yg sekarang punye lh lame + panjang. HAHA. see. budak kecik pon pandai! well, zaman dh brubh, dunia dh maju! betol tak?
sooo, bile dh bercinta ni. jgn la ANGAU. susah masyarakat sekeliling nnt. yela, nk mndengar korang duk nyanyi lagu hindustan kt atas pokok, koyak2 kn daun kering sorang2 kt tepi sawah, mandi lumpur dgn ba** jiran cina korang, haaaaaaa.
moral of the story: JGN ANGAU!
dan part klimaks nye pulak bile korang gaduh! walaoo. jgn la smpai maki2 segala. tk malu ke nnt dh maki2 each other pastu baik semula? eeee. klau aku la kan, aku xtau mcm mne nk face bf aku lepas tu. hmm. soo, klau gaduh ngn bf tu an, xpyh la nk cipta perang dunia ke 3 pulak ye. kang aku pulak terkorban same -.-
*well, itu lah nasihat pakar. renung2 kn dn slmt beramah! trime kasih la sudi bace bebelan aku ni. walaupun agak mrepek tp berfaedah sangat utk mase depan korang! haha. GELI JE!
sayonara (: