BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, November 26, 2010

ohh, budak2 sekarang -.-

haa. nk cte ni!! astagha! aku malu dn tk thu ape nk jd dgn budak budak zaman sekarang. ish ish. *smbil mnggeleng kpale ke kiri dn ke kanan. mntg2 la kan dorang dlm proses pmbesaran segala anggota badan, suke2 je nk wt perangai. ehh, pnjg pulak introduction aku.
eeeeeeeeeeeeeeeeee, aku tgh geram plus geli geli yang teramat sangat ni! ohh, manusia): al kisah ; taibbbbbbbbbbbb. ehem. td aku online facebook. tengah tengah sebok dok gelak gelak membace notification gile budak budak, tbe2 : tring tring tring. ade org IM. aku pon nengok la kn. okay, X KENAL pon. tp oleh sebab aku tgh good mood yg nth knpe ni, aku pon layannnnn. haha. *bukan utk mnggatal okay, trimasss(: ehem, okay. mcm biase la kn. hye, duk mne n stufffffffffffffff. tetibe dye puji gmbr. lawa! aku pon cm kembang segala galanya la kan. bhaha. lepastu sebok la jugak nk tau gmbr mne dye puji tu. dye x bgtau. tetibe muncul pulak perkataan sexayyyyyyy. aku pon fikir la kan *bile mase pulak aku masuk kan gmbr yg TUUUUUTTTTTTT kt fb?? so aku pon suh la dye like gmbr yg dye kate sexy LA sgt tu.
tp mamat ni x phm bhse. aku pon biar je.
ehem, KLIMAKS ni:
beberapa minit kmudian dye berkata lg, stim pulak tgk gmbr tu. and i was like *WUT THE FUCK? apehal ngn mamat ni. okay fine la if dye sedang BERPERASAAN begitu mase tu kan. tp x pyh la cte. geli geleman aku! oh my! and and belom habis! aku pon reply la ' HUH????' then dye reply, 'haha. ape? nk *** ke? wahaha' and again aku bermonolog *WUT THE HELL???????? and perasaan menyampah + meluat + geli + jijik + nk suh dye pegi mampos = ewwwwwwwwwwwwwwwww pon ade! plsssssss la! and aku ade la sepatah dua kata utk mamat tu.
begini bunyinya : woyyyy! kaw x malu eh? kaw sape nk ckp kt aku cmtu?? xde maruah ke weyh?? kepala otak kaw la nk tetibe tnye aku cmtu pulak. dh la x sedar diri. geli dhooooo! nk terkeluar tomyam yg aku mkn td taw! saranan aku: kaw pegi la balik kampung, mntk tunjuk ajar dari nenek atok kaw. trima kasih la klau kaw nk ikot ckp aku. tp aku X AKAN lyn kaw lg.
n pengajaran kpda aku n smua pmbce: berwaspadalah ketika melayan jantan yg sedemikian rupa. klau jumpe dorang, patahkan la segala gigi yg mereka ade tanpa segan silu. (: