BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, December 3, 2010

BEE ATTACK

mende ni jadi semalam punye semalam. tgh2 duk online tetibe dengar pulak bunyi zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. *lebih kurang mcm tu la kan. lepastu pegi la jenguk2 kat dalam toilet tu nk tgk kan. mane tau adik aku kot2 tetido dlm tu ke -.- WOAH ! sekali nampak laa binatang so called PAK BEE a.k.a UNCLE LEBAH dgn kaum kerabatnya tgh ber-buzz2 kat lampu toilet tu. nth ape motif dye. nk tnye x bole pulak kan? haih! aku pon jerit la memanggil daddy ku. 'dy! cepat naik, tgk niiiiiiiii!' bberapa jam kmudian, dye pon tbe. 'eih, bnyk nye! dtg dari mane ni??' *mcm mne la kakak nk tnye dye wahai daddy oiih. -.- oh ya, daddy ku. mase spray ridsect tu, ade la bberapa EKOR kerabat PAK BEE tu terbang kt dye nk mnyerang. *nk tunjuk garang la tu konon. dan daddy ku bukan nk tunjuk berani balik kat depa, dye p menjerit dan lompat lompat tanda geli geli gitu. my gosh! bapak sape la tu. HAHA. cutcutcut. and after dat, aku p la turun bwh. tgk ade 2 ekor tgh makan angin kat dapur aku. adik aku pon jerit 'dyyyyyyy! kat bawah pon ade!' dan kami pon menjenguk la ke luar, mencari punca kejadian. jiran2 yg lain juga mndpt serangan yg same! depa sume dh tutup pintu! kite je smngt bukak pintu luas2. *udara malam segar katenye. BANYAK GILEEEEEEEE. SCARY WEYHH.
pesanan siket utk PAK BEE:* PAK BEE OH PAK BEE. kot ye pon nk buat rumah baru, p la tempat yg lebih strategik. klau setakat kt rumah aku yg chomel ni mmg xkan survive la kaw. sedangkan sekor lipas kecik lalu pon dh kne penyek2 ape lg kaw dgn kaum kerabat kaw tu?? kan dh kne semburan ridsect oleh daddy ku! padan muke! haa. klau berani, datang la lg! :P ! XD