BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, December 4, 2010

BAD DAY ):

saya keseorangan di rumah. duduk bersendirian smbil mngenang nasib =.=
ehem, jiwang karattt pulak aku nih . XD tp betol laaa. aku mnyesal tak ikot daddy aku p spore! ni sume PAK BEE punye pasal. dh mati xtau nk masuk tanah. bersepah sepah dalam toilet aku yg berkilat tu. aku xnk mandi kat toilet bawah! berus gigi dan segala berus hak milik aku ade dlm toilet akuuuuuu. soo, xbole nk amik la kan. and x boleh la nk mandiii dan sooo aku pon wt kptusan utk tinggal di rumah bersama dgn haiwan haiwan peliharaan mak aku : CICAKSSS and SEMUTSSS.
Jyeah. dorang bertolak pepagi morning lagi. tanpa meninggalkan sebarang makanan dan duit utk aku. dh la balik malam malam. sedey betol! sooo, terpaksa la aku masak sendiri. MASAK SENDRI?? yesssssss. tp kat dlm fridge tu kosonggggggggggg! aku pon wat je la nasi goreng dengan cara aku sendri. recipe? haa, nah!
---- 3 biji bawang putih ; sebiji bawang merah ; cili padi 5 biji ; black pepper sauce; garam ; serbuk perasa ; nasi ; telur sebiji !
cara memasak: mule2 aku blend segala bawang yg aku sediakan tu bersama dgn 5 biji cili. dan aku tumis! walaooo. aroma dye memang scary! smpai terbatuk batuk aku kat dapur tu. HAHA. lepastu aku masukkan nasi. *bukan beras yee anak anak (: lepastu aku kacau kacau kacau dan masukkan garam black pepper sauce and serbuk perasa. kacau lagi smbil semuanya sebati. dan akhir sekali masukkan telur. kacau lagiiiiiiii smpai nasi tu tukar jd colour kuning. HAHA. ewwww kan? =.=
*pergh, dh macam chef wan + ismail pulak. awwww. XD
masa makan: seriously aku takot gila nk makan nasi goreng tu. colour dan aroma pon dh mngerikan ape tah lagi rasa kan? bla bla bla. *bismillah..... *makan....
guess wut? sedap gilaaaaaaaaaa. kalah nasi goreng mama aku. HAHA. Jyeah!
MISSION ACCOMPLISHED! *wink wink (;
 okay, sudah knyg. *tgk tv.
tbe tbe. *plup!
NO ELECTRICITY PULAKKKKKKKK!
terpaksa la aku duk snyp2 men game dlm handphone kokak aku ni. =.= sgt kesian sbb broadband bapak aku xnk bagiiiiii before dye berlepas tu ):
aku: dy! laptop mane?
daddy: kat atas.
aku: broadband pon eh? *smbil mnguntumkan senyum lebar.
daddy: xde! mama x kasi. sbb ni la nk tinggal kat rumah kan?
aku: *&^%$"!
**********************
dh bosan men game! decide nk mandi tp toilet tu penuh ngn PAK BEE and kerabatssss dye ): and TERPAKSA laa aku bersihkan! geliii gileeeeee tahap i dunno wut to say ):
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! )':